Overslaan en naar de inhoud gaan
JobPol website banner

A2 - ADV Diensthoofd In- & Uitstroom

Uiterste inschrijvingsdatum
Referentie
S 4018 N 20 03
Type betrekking
Statutair
Arbeidsregeling
Voltijds (38 uur / week)
Aantal vacatures
1
Korps/directie/dienst
5345 - Antwerpen
Werkplaats

2000 Antwerpen
Provincie
Antwerpen
Niveau
A2
Studieniveau
2 cycli / univ. / Master
Diplomavereisten

Houder zijn van een diploma of getuigschrift dat ten minste evenwaardig is met die welke in aanmerking worden genomen voor de aanwerving in de betrekkingen van niveau A bij de federale Rijksbesturen.

Voorstelling korps/directie/dienst

Werken bij Politie Antwerpen is werken voor de grootste lokale politiezone van België. Bij ons kies je voor doorgroeimogelijkheden, een uitgebreid opleidingsaanbod, teamspirit en een afwisselende job. Ja, werken voor Politie Antwerpen is ANDERS. We zijn een voorbeeld voor wie mee vooruit wil. We zijn pioniers die werken met state-of-the-artmateriaal, professioneel begeleid worden en kansen krijgen om te groeien. De grootste stad van Vlaanderen is altijd in beweging, dus is ons takenpakket gevarieerd en wachten er overal uitdagingen. Zowel voor avontuurlijke, zorgende als administratief sterke mensen. Samen willen én kunnen we een verschil maken in de maatschappij.

Functiebeschrijving

diensthoofd In- & Uitstroom …wat is dat?

In- & Uitstroom is een dienst binnen de directie HRM, verantwoordelijk voor het opstellen, coördineren en implementeren van een in- en uitstroombeleid voor Lokale Politie Antwerpen met oog op het aantrekken van talent met groeikansen voor Lokale Politie Antwerpen en voor de individuele medewerker.

  • Als diensthoofd focus je op het aansturen, begeleiden, coachen en evalueren van de medewerkers van jouw dienst. Hen verder laten groeien en hun kennis optimaal laten renderen: daar doe je het voor! 
  • Daarnaast sta je in voor de dagdagelijkse leiding over de dienst, waarbij je rekening houdt met een efficiënte, klantgerichte, kwalitatieve en kostenbewuste organisatie.
  • Je hebt oog voor het welzijn van je medewerkers. Je zorgt voor een vlotte informatiedoorstroming tussen je medewerkers en het management en garandeert zo een optimale werkomgeving.
  • Je bent verantwoordelijk voor het rekruterings- & selectiebeleid met het oog op het vinden van de meest geschikte kandidaat op de juiste plaats.
  • Samen met jouw teamleden werk je mee aan het professionaliseren van het selectieproces met het oog op het organiseren van kwaliteitsvolle screening voor alle kandidaten. Daarnaast zet je je in op het verder ontwikkelen van de competenties van de juryleden.
  • Je formuleert en werkt HR gerelateerde projecten uit met oog op een kwaliteitsvolle en transparante dienstverlening van zowel jouw team als de gehele HRM dienst van PZA.
  • Kortom je gaat geen uitdaging uit de weg om mee te werken aan een vernieuwend en kwaliteitsvol rekrutering- & selectiebeleid.
Gewenst profiel
  • Diplomatie en communicatieve vaardigheden zijn noodzakelijk.
  • Je bent proactief, mensgericht, zelfredzaam en innovatief.
  • Je beschikt over sterke organisatorische vaardigheden en jouw empathisch vermogen en coaching skills zijn goed ontwikkeld.
  • Opgeven staat niet in jouw woordenboek, ieder probleem zie je als een nieuwe uitdaging.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring binnen rekrutering- & selectie en je bent bereid bedrijfsspecifieke kennis te verwerven.
  • Je bezit een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands.
  • Je hebt een master diploma op zak. Ervaring in een leidinggevende functie is gewenst, die ervaring deed je bij voorkeur op in HR.
Selectiemodaliteiten in de eenheid

Voor een geldige kandidatuur mail je volgende documenten voor … 2020 naar GPI.RecSel.CALog.Nl@police.belgium.eu:

 

  • Het ingevulde inschrijvingsformulier
  • Een uittreksel uit het strafregister van maximum 3 maand oud (opvragen bij je gemeente)
  • Een kopie van je hoogst behaalde diploma
  • Je CV en je motivatiebrief
  • Indien van toepassing: een kopie van het attest van slagen voor de cognitieve vaardigheidsproef en/of van deelneming aan de persoonlijkheidsproef

 

 

Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure, de verloning en de extralegale voordelen kan je terecht bij HRM (tel. 03 338 55 55 of jobs@politie.antwerpen.be).

 

Uiterste inschrijvingsdatum voor deze vacature is 07/08/2020.

Ons aanbod
Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door veel menselijke contacten
Het beginsalaris wordt vastgesteld op de baremieke schaal (minimum €0.00 op de huidige indexeringscoëfficiënt)
Extra aanbod
• We zetten sterk in op een goede work-lifebalans, plaats- en tijdsonafhankelijk werken (het Brabowerken). Bovendien verhuizen we naar een nieuw mastergebouw.

Informatie

Naam
Cindy
Voornaam
Van Peer
Functie
Adjunct directeur HRM
E-mail
cindy.vanpeer@politie.antwerpen.be
Telefoon
03 338 55 55
Korps/directie/dienst
Politiezone Antwerpen