Overslaan en naar de inhoud gaan
JobPol website banner

Adviseur (A21) - procesanalist – Financiën en Logistiek (m/v/x)

Uiterste inschrijvingsdatum
Referentie
S 4018 N 19 04
Type betrekking
Statutair
Arbeidsregeling
Voltijds (38 uur / week)
Aantal vacatures
1
Korps/directie/dienst
5345 - Antwerpen
Werkplaats
Generaal Armstrongweg 1
2020 Antwerpen
Provincie/Regio
Antwerpen
Niveau
Adviseur (A21)
Studieniveau
2 cycli / univ. / Master
Diplomavereisten

Houder zijn van een diploma of getuigschrift dat ten minste evenwaardig is met die welke in aanmerking worden genomen voor de aanwerving in de betrekkingen van niveau A bij de federale Rijksbesturen.

Voorstelling korps/directie/dienst

Werken bij Politie Antwerpen is werken voor de grootste lokale politiezone van België. Bij ons kies je voor doorgroeimogelijkheden, een uitgebreid opleidingsaanbod, teamspirit en een afwisselende job. Ja, werken voor Politie Antwerpen is ANDERS. We zijn een voorbeeld voor wie mee vooruit wil. We zijn pioniers die werken met state-of-the-artmateriaal, professioneel begeleid worden en kansen krijgen om te groeien. De grootste stad van Vlaanderen is altijd in beweging, dus is ons takenpakket gevarieerd en wachten er overal uitdagingen. Zowel voor avontuurlijke, zorgende als administratief sterke mensen. Samen willen én kunnen we een verschil maken in de maatschappij.

Functiebeschrijving

procesanalist …wat is dat?

Als procesanalist analyseer en optimaliseer je de processen, procedures en IT-toepassingen van de directie Financiën en Logistiek.

  • Je bent verantwoordelijk voor de permanente analyse van de financiële en logistieke processen en brengt eventuele knelpunten in kaart. Op basis daarvan formuleer je verbetervoorstellen en garandeer je zo een meer efficiënte dienstverlening.
  • Wijzigingen in de wetgeving volg je op en werk je uit in nieuwe procedures, methoden en werkinstrumenten.
  • Je ondersteunt en adviseert de directie bij strategische keuzes voor een betere werking en dienstverlening naar het korps.
  • Je rapporteert regelmatig aan de directeur Financiën en Logistiek en zorgt zo voor een correcte opvolging van het afdelingsbeleid.
Gewenst profiel

…wie is dat?

  • Procedures, processen en optimalisatie klinken jou als muziek in de oren.
  • Communicatieve vaardigheden zijn noodzakelijk, aangezien je regelmatig in contact staat met zowel interne als externe diensten.
  • Je bent proactief, analytisch, zelfredzaam en innovatief.
  • Ervaring als (proces)analist is een pluspunt, ervaring met verschillende IT-toepassingen is een meerwaarde.
  • Je bezit een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands.
  • Je hebt een master diploma op zak.
Selectiemodaliteiten in de eenheid

Voor een geldige kandidatuur mail je volgende documenten voor 18 maart 2020 naar GPI.RecSel.CALog.Nl@police.belgium.eu:

  • Het ingevulde inschrijvingsformulier
  • Een uittreksel uit het strafregister van maximum 3 maand oud (mag je ook later nog toevoegen aan het dossier)
  • Een kopie van je hoogst behaalde diploma
  • Je CV en je motivatiebrief
  • Indien van toepassing: een kopie van het attest van slagen voor de cognitieve vaardigheidsproef en/of van deelneming aan de persoonlijkheidsproef

 

Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure, de verloning en de extralegale voordelen kan je terecht bij HRM (tel. 03 338 55 55 of jobs@politie.antwerpen.be).

De selectieprocedure kan bestaan uit een proef en/of kennismakingsgesprek, gevolgd door een selectiegesprek. Als je slaagt voor het selectiegesprek voeren wij eerst nog een moraliteitsonderzoek en gaan we na of je gedrag wel in overeenstemming is (geweest) met onze deontologische code.

 

Interesse? Neem dan zeker contact op met koen.vansteenwinckel@politie.antwerpen.be en ontdek dat je als procesanalist ook achter de schermen meewerkt aan een veilige stad.

Nog niet overtuigd? Ontdek hier vijf redenen om te kiezen voor Politie Antwerpen

Ons aanbod
Het beginsalaris wordt vastgesteld op de baremieke schaal A21 (minimum €43307.59 op de huidige indexeringscoëfficiënt)
Extra aanbod
• We zetten sterk in op een goede work-lifebalans, plaats- en tijdsonafhankelijk werken (het Brabowerken). Bovendien verhuizen we naar een nieuw mastergebouw.
• Persoonlijke ontwikkeling is voor ons belangrijk. Je krijgt training on the job en de mogelijkheid om externe opleidingen te volgen.
• Extra voordelen zoals competentietoelage (€ 2000 bruto bedrag aan 100%, niet geïndexeerd), hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding of gratis gebruik van openbaar vervoer, toegang tot het bedrijfsrestaurant, verschillende verlofstelsels, …
• We bieden een statutaire betrekking, een flexibele werkweek van 38 uren, 34 verlofdagen en 13 feestdagen.
• Er zijn reële doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie.

Informatie

Naam
Van Steenwinckel
Voornaam
Koen
Functie
directeur Filog
E-mail
koen.vansteenwinckel@politie.antwerpen.be