Overslaan en naar de inhoud gaan
JobPol website banner

Adviseur (A11) - Contentmanager (m/v/x)

Uiterste inschrijvingsdatum
Referentie
S 4017 N 20 02
Type betrekking
Statutair
Arbeidsregeling
Voltijds (38 uur / week)
Aantal vacatures
1
Korps/directie/dienst
5345 - Antwerpen
Werkplaats
Oudaan 5
2000 Antwerpen
Provincie
Antwerpen
Niveau
Adviseur (A11)
Studieniveau
2 cycli / univ. / Master
Diplomavereisten

Houder zijn van een diploma of getuigschrift dat ten minste evenwaardig is met die welke in aanmerking worden genomen voor de aanwerving in de betrekkingen van niveau A bij de federale Rijksbesturen.

Voorstelling korps/directie/dienst

Werken bij Politie Antwerpen is werken voor de grootste lokale politiezone van België. Bij ons kies je voor doorgroeimogelijkheden, een uitgebreid opleidingsaanbod, teamspirit en een afwisselende job. Ja, werken voor Politie Antwerpen is ANDERS. We zijn een voorbeeld voor wie mee vooruit wil. We zijn pioniers die werken met state-of-the-artmateriaal, professioneel begeleid worden en kansen krijgen om te groeien. De grootste stad van Vlaanderen is altijd in beweging, dus is ons takenpakket gevarieerd en wachten er overal uitdagingen. Zowel voor avontuurlijke, zorgende als administratief sterke mensen. Samen willen én kunnen we een verschil maken in de maatschappij.

Functiebeschrijving

contentmanager … wat is dat?

Als contentmanager vertaal je informatieve en promotionele boodschappen in ontwerpen die de doelgroepen aanspreken. Zo draag je bij aan een professionele interne en externe communicatie door Politiezone Antwerpen.

 

  • Je creëert grafische ontwerpen binnen het kader van de huisstijl van Politiezone Antwerpen met oog op de realisatie van een professionele communicatie.
  • De grafische kwaliteitscontrole van communicatieproducten die binnen of buiten het communicatieteam worden gerealiseerd neem jij voor jouw rekening. Daardoor garandeer je een samenhangende grafische vormgeving van de communicatieproducten van Politiezone Antwerpen.​
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de aanpassingen aan de huisstijlgids van Politiezone Antwerpen en de daarmee verbonden templates. Daarnaast waak je over de naleving van de huisstijlregels die binnen Politiezone Antwerpen en stad Antwerpen worden gehanteerd en zorgt zo voor consistente look and feel​.
  • Je volgt de nieuwste grafische trends en trends op vlak van multi- en sociale media. Je werkt nieuwe grafische concepten uit voor die nieuwe media met oog op een moderne stijl en vormgeving die aanleunt bij de leefwereld van verschillende gebruikers​.
  • Daarnaast initieert en onderhoudt je relaties met interne en externe partners met oog op het creëren van een waardevol netwerk dat de dienst en de organisatie ten goede kan komen.​
Gewenst profiel

… wie is dat?

  • Je bent klantgericht met de nodige aandacht voor resultaat en kwaliteit.
  • Oog voor detail en een hands-on ingesteldheid zijn belangrijk.
  • Dagelijks kom je in contact met vertrouwelijke informatie, discretie is dus noodzakelijk.
  • Je bent een organisatietalent en stelt prioriteiten. Werken tegen deadlines schrikt je niet af.
  • Ervaring in communicatie, social media, grafische vormgeving … is een troef.
  • Je bezit een zeer goede schriftelijke en mondelinge kennis van het Nederlands.
  • Je hebt een masterdiploma op zak.
Selectiemodaliteiten in de eenheid

Pak het ook ANDERS aan en solliciteer!

 

Voor een geldige kandidatuur mail je volgende documenten voor 23 juli 2020 naar GPI.RecSel.CALog.Nl@police.belgium.eu:

 

  • Het ingevulde inschrijvingsformulier
  • Een uittreksel uit het strafregister van maximum 3 maand oud (opvragen bij je gemeente)
  • Een kopie van je hoogst behaalde diploma
  • Je CV en je motivatiebrief
  • Indien van toepassing: een kopie van het attest van slagen voor de cognitieve vaardigheidsproef en/of van deelneming aan de persoonlijkheidsproef

 

Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure, de verloning en de extralegale voordelen kan je terecht bij HRM (tel. 03 338 55 55 of jobs@politie.antwerpen.be).

 

De selectieprocedure bestaat uit een cv screening. De binnengekomen dossiers (CV en motivatiebrief) worden gescreend op volgend criterium: beschikken over relevante professionele ervaring in lijn met de taakomschrijving.

Als je slaagt voor de screening voeren wij eerst nog een moraliteitsonderzoek en gaan we na of je gedrag wel in overeenstemming is (geweest) met onze deontologische code.

 

Interesse? Neem voor meer informatie over de functie contact op met sven.lommaert@politie.antwerpen.be  en ontdek dat je als administratief medewerker ook achter de schermen meewerkt aan een veilige stad!

Nog niet overtuigd? Ontdek hier vijf redenen om te kiezen voor Politie Antwerpen.

Ons aanbod
Een zeer afwisselende job in een boeiende omgeving gekenmerkt door veel menselijke contacten
Het beginsalaris wordt vastgesteld op de baremieke schaal A11 (minimum €36613.99 op de huidige indexeringscoëfficiënt)
Extra aanbod
• We zetten sterk in op een goede work-lifebalans, plaats- en tijdsonafhankelijk werken (het Brabowerken). Bovendien verhuizen we naar een nieuw mastergebouw.
• Persoonlijke ontwikkeling is voor ons belangrijk. Je krijgt training on the job en de mogelijkheid om externe opleidingen te volgen.
• Extra voordelen zoals hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding of gratis gebruik van openbaar vervoer, toegang tot het bedrijfsrestaurant, personeelskortingen …
• We bieden een statutaire betrekking, een flexibele werkweek van 38 uren, 34 verlofdagen en 13 feestdagen.